Friday 11 November 2011

tentang diri ku ..

assalamualaikum..


hye nama aku nurulnajwa maulad yunos..umur aku 19 thun..brithday aku 30/4/1992..aku ade tinggal di batu pahat johor..aku ade 3 adik beradik..yang pertama aku..yang k-2 adik aku nurul nazihah..dan yang last adik lelaki aku muhammad yusri..aku suka makan,tak kira lah apa punya makan semua aku bedal..hihihih~aku suka warna biru bb warna biru nampak kelihatan sejuk sahaja..hobi aku kacau orang tak kira sesiapa yang aku kenal,tapi yang paling teruk kena ialah adik aku yusri...mana x ya tiap2 hari ada depan mata...hihihi...aku ni jenis orang panas baran...walaupun aku nampak coll tapi bile org wat aku mesti aku melenting...aku juga jenis orang xsuke dengar orang2 bebel2...ue paling aku x suke...tapi aku suke wat orang bebel..hihihi..~HOBI ah kata kan..oke lah aku rase itu shaja yang perlu aku beritahu...nnt kalo ade cerita lagi aku coretkan kd blogger ini jep...oke bye...jumpe lagi.. :) 

No comments:

Post a Comment